riviera kacheltje installeren in bestelwagen renault kangoo
Auteur
Bericht
gil1944
riviera kacheltje installeren in bestelwagen renault kangoo
beste clubleden. Ik heb ook een renault kangoo bestelwagen, lichte vracht (dus alleen 2 zetels vooraan. Ik heb hem al ingericht voor een stuk als minicamper. Ik heb morgen een riviera kacheltje. Klopt het dat de aanzuig van verse lucht langs onder gebeurd (onder de vloer) en de afvoer via het dak? Ik zou liever de afvoer niet langs het dak hebben maar ook vanonder of opzij. Is dat mogelijk? Veilig. Het kacheltje is zonder afdichtingsmaterialen en beschermkap en afvoerbuis. Is dat materiaal nog in de gewone vakhandel te krijgen..Ik ben blij met een vakkundig antwoord. groetjes Gilbert Mees uit Belgiê
08 dec 2017, 16:48
chris
Geregistreerd op: 28 maart 2009, 22:49 Berichten: 335 Woonplaats: Haarlem
Re: riviera kacheltje installeren in bestelwagen renault kangoo
_________________ Van 1988 tot eind 2014 eigenaar van een Rapido Confort uit 1979. Nu een Elddis Odyssey 321. Maar nog steeds Rapido-enthousiasteling ! https://rapido.buzink.nl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum