|
Het is 18 nov 2024, 17:29
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
rapipro
|
ingedeukt polyester
Rapido mensen, even een vraagje, wellicht heeft 1 van jullie een oplossing of idee: ik was onlangs zo onverstandig, m'n autodeur te openen, waarbij ik contact maakte met de zijkant van onze rapido, met gevolg dat hierdoor een klein deukje ontstond. Het materiaal is blijkbaar erg gevoelig voor deuken, en misschien heeft iemand ervaring met het wegwerken van dit zaken. Of is vullen-vlakken en spuiten de enige optie? Graag jullie reactie en bijbehorende ervaringen,
bij voorbaat met dank en groeten,
Pieter.
|
11 okt 2010, 07:58 |
|
|
niek warmoltz
Geregistreerd op: 24 maart 2009, 07:42 Berichten: 300 Woonplaats: Zutphen
|
Re: ingedeukt polyester
Beste Pieter,
Probeer het eens bij een (auto)garage of schade reparatiebedrijf. Deze kunnen vaak (mooie egale) deukjes uit het polyester van auto's halen. Misschien kan je daar de kunst afkijken.....
_________________ Groetjes,
Niek Warmoltz (en natuurlijk Karin, Anika en Madelon) Rapido export-matic uit 1981 met veel snufjes, dorema voortent en luifel
|
12 okt 2010, 12:11 |
|
|
rapipro
|
Re: ingedeukt polyester
Beste Niek, dank voor je reactie, ik ben "links en rechts" al aan het informeren, prijsverschillen zijn behoorlijk.
met groeten,
Pieter.
|
18 okt 2010, 14:39 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|