|
Het is 14 nov 2024, 18:45
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Ervaringen met Bardani crossroad air en Kampa popup tenten
Auteur |
Bericht |
gerkool
|
Ervaringen met Bardani crossroad air en Kampa popup tenten
Ik heb onlangs een Rapido 42 club gekocht. Zoek hiervoor een voortent die ik kan oppompen. Heb twee merken gezien, de Kampa kost 1.145,= euro en staat dicht tegen de wand van de caravan. En de Bardani cross road air, kost 549,= euro, scheelt een slok op een borrel. Voordeel van de Bardani is dat hij een vrij diepe tunnel heeft met deuren in de zijwanden. Zou alleen graag willen weten wie met het laatste merk ervaring heeft. Is voor mij belangrijk te weten alvorens ik tot aanschaf over ga. Moet de tent alleen opzetten en weer afbreken. Wacht met belangstelling reacties af.
|
14 jun 2019, 19:52 |
|
|
gerkool
|
Re: Ervaringen met Bardani crossroad air en Kampa popup tenten
Heb ondertussen een Bardani crossroad air oppomptent aangeschaft. Om hem goed op hoogte aan de caravan te bvestigen moet ik nog een tentrail aan het hefdak laten bevestigen. De eerste vakantie aan de bestaande tentrail opgezet, maar dan is de bevestiging voor de tent te laag en zakt het dak van de sluis wat in. Binnenkort opgelost, het is verder een wereldtent. Hij staat zo en er is geen gedoe met stokken. Dat gedoe krijg ik wel in september, want dan gaat de grote voortent er aan, dat zal nog een puzzel worden.
|
14 aug 2019, 10:43 |
|
|
Wolf
|
Re: Ervaringen met Bardani crossroad air en Kampa popup tenten
is best wel prijzig. Geen fotoke?
_________________ - Rapido Golf 380 van 1993: - Pedal Power Deep Detachable: - Lowa bottinnen.
|
14 aug 2019, 18:46 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|