|
Het is 21 nov 2024, 19:08
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
lekkage rapido club 31 tld
Auteur |
Bericht |
arthur
|
lekkage rapido club 31 tld
Heeft er iemand ervaring met lekkage aan een Rapido club 31 tld. Ik heb lekkage aan de linker zijde onder het kleine bankje tegen de zijkant , het zit gedeelte plus de onderlat is daar helemaal aangetast. Het is geen lekkage langs de vloer het is wat hoger. Aan de buiten kant is niets te zien van een beschadiging of scheurtje in het aluminium. Heeft iemand een idee waar het vandaan kan komen. Met vriendelijke groet arthur
|
27 jun 2013, 13:38 |
|
|
Johan Berthier
|
Re: lekkage rapido club 31 tld
Hallo Arthur
Bij onze vorige Rapido (Club 39T) hadden we ook plots natte plekken aan een zitbankje. Toen zijn we naar Holtkamp West geweest in Nieuwegein en daar hebben ze alle sierstrips afgenomen en nieuwe rubbers ingestopt. En toen hadden we geen vocht meer binnen. Misschien is het bij jullie ook via die sierstrips?
Groetjes
Johan
Wij reizen met een VW Sharan TDI en een Club 42CP (2002)
|
01 jul 2013, 19:51 |
|
|
tomruevel
|
Hoi,
de lijst overgang van het polystergedeelte (vookant) naar zijwand lijkt gevoelig te zijn.
Bij de onze hebben ze daar acrylkit gebruikt. En die ging naar een antaal jaren scheuren. Gevolg lekkage.
Lijst eraf halen, butylkit eronder en weer plaatsen. Als de bodem vochtig is, het tapijt omhoog en heeeel lang laten drogen.
_________________ Groetjes Thomas&Rüdiger
We reizen met een Trigano Silver 420 (2009) en een Dacia Lodgy 1,5 dCi 110 (2012)
|
01 jul 2013, 21:25 |
|
|
arthur
|
Johan en Thomas allebei bedankt voor de reactie, ik heb zondag maar de stoute schoenen aan getrokken en ben gaan zoeken waar het kan lekkken. gewapend met de tuinslang maar kon het toch niet vinden, en wat blijkt de lekkage komt niet van boven maar van in de wielkast en dus alleen als je in de regen rijd,de lekkage zat tussen het buiten spatbord en de binnen wielkast ik heb de kitrand weggehaaldt het geheen schoon gemaakt en opnieuw in de butyleen kit gezet aan de andere kant was het ook zo dus die kant heb ik ook opnieuw dicht gemaakt. ik heb er foto's van gemaakt misschien zijn er meer mensen die hier iets aan hebben . gr. arthur
|
08 jul 2013, 13:44 |
|
|
tomruevel
|
Hoi,
gefeliciteerd!!!
Die wielkasten zijn natürlijk mogerlijk als het zijdens het rijden gebeurd. Omdat er heel weinig ruimte is bonst het wiel op slechte wegen soms ook tegen. Wat tot gevolg heeft dat die wielkast gaat scheuren. Dus af en toe kontroleren.
_________________ Groetjes Thomas&Rüdiger
We reizen met een Trigano Silver 420 (2009) en een Dacia Lodgy 1,5 dCi 110 (2012)
|
08 jul 2013, 18:23 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|