Het is 22 nov 2024, 01:17

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Chatbox 
Auteur Bericht
Bericht Chatbox
Zo maar een vraagje aan de heren Administratoren.
In veel ander Forums waar ik ook onderweg ben hebben ze een chatbox zodat je de leden eens wat beter leert kennen.
Echter in Nederlandse forums zie je dat heel weinig, ook hier. Heeft dat een bepaalde reden? Zijn wij Nederlanders schuwe mensen? Of heeft de Nederlandse software van de php de mogelijkheid niet om een chatbox in te bouwen?
Ik denk dat het de bezoekers aantallen ten goede zal komen, want erg veel is hier niet loos ondaknks de meer dan 200 leden.
Zelf heb ik ook een forum (Duitstalig) met "schoutbox", daar wordt welliwaar ook (nog) niet zoveel in de chatbox geschreven maar dat komt vanzelf als de ledenaantallen wat gaat oplopen. Het is nog een jonge forum (2 januari 2011) met iets meer dan 100 leden. Ook andere Duitse forum die ik ken op campinggebied hebben allemaal een schoutbox waar veelvuldig gebruik van gemaakt wordt. Deze forum hebben dan ook wat meer leden van enkele honderden tot meer dan 2000.

Misschien een idee voor de toekomst hier?

We hebben in het verleden een chatbox gehad, maar hier werd geen gebruik van gemaakt. De leden die nader kennis willen maken met mede clubleden nemen meestal deel aan onze kampeerweekenden.
De webmaster.

08 mei 2011, 10:00
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]