Re: Ja hoor! hij is er ... onze record matic...
Door drukte en onze al geplande vakantie met de camper van Opa en Oma, was er op het 1 keer thuis openklappen om gordijnen en kussens eruit te halen zodat deze gewassen konden worden nog weinig gebeurt aan de Record-matic.
Inmiddels zijn we terug uit Italiƫ en werd het dus hoog tijd om de kussens en gordijnen weer terug te plaatsen, en om de klapper eens goed onder de loep te nemen.
Thuis was helemaal uitpakken niet zo makkelijk vanwege de ruimte, dus we zijn gisteren even naar de boer iets verderop gereden om de klapper eens helemaal uit te pakken en op te bouwen.
Het voelde aan alsof ik met een grote mecano doos bezig was, openklappen en vastmaken, en alle meubels uitklappen en monteren, de voortent onder de bank vandaan en puzzelen hoe die op moest.
Dat was dus wel anders dan onze vorige caravan, we waren even misleid door wat tunnels in het doek waar wij eerst van dachten dat de stokken erdoor moesten maar toen paste het van geen kanten
de boerin kwam polshoogte nemen en informeren of er al een huwelijkscrisis was aangebroken
Maar alles lukte natuurlijk uiteindelijk, daarna de stroomaansluiting gecontroleerd en direct wat kleine aanpassingen gemaakt.
Wel goed dat we nu meteen weten wat er nog moet gebeuren voor alles helemaal vakantieklaar is; zo ontbreekt de voetpomp voor de wasbak, wil ik 1 van de 2 220V aansluitingen die eronder zitten vervangen voor een ceeform exemplaar, vind ik wat mooier dan de originele oplossing met die soort aanhangersteker, en nog wel wat dingen...
Maar de basis is voldoende om er deze week eens een paar nachten in te slapen, niet te ver van huis, stukje over de grens in Duitsland
Als we terugzijn melden we ons weer hier...
groetjes Harold en Sandra