Tot 2011 was ik al lid van het forum en ook van de Rapidoclub. Nog al kritische omstandigheden deden ons besluiten om eind 2010 onze Rapido Export te koop te zetten. Hoewel de verkoop dan de caravan niet succesvol was, was ik wel blij te ontdekken dat ik ondanks mijn rugklachten en artrose in beide AC gewrichten toch weinig problemen had met het openen van de klapbak. Daarom besloten wij de Export uit de verkoop te halen en op betere tijden te wachten.
In 2007 hadden wij een Rapido Confort gekocht en na een korte vakantie in Ruinerwold, waren we zeer content met de Rapido klapbak. Maar ondanks alle ruimte, vonden wij het een gemis om een aparte toiletruimte te hebben. Nu was ik toen al redelijk ingelezen in de Rapido modellen en wist dat een Export de uitkomst zou bieden.
De Confort ging de verkoop in en werd met aardige winst verkocht. Kort daarop vond ik een Export op Marktplaats en enkele dagen later was ik de trotse eigenaar.
Helaas werden de jaren daarna nog al stormachtig voor ons met als dieptepunt eind 2010. In al die jaren hebben we niet het genoegen gehad om met de Rapido op vakantie te kunnen. Maar gelukkig lijken betere tijden weer te zijn aangebroken
.
Deze vakantie wordt direct bijzonder, omdat de Rapido Export in de schijnwerper komt te staan op één van Europa's meest toonaangevende Oldtimer evenementen.
Vriendelijke groeten John T & Linda