Hallo allemaal,
Ik ben sinds 2 weken de nieuwe eigenaar van een Rapido Record uit 1977. Stofering is met Turkooise, oranje bloemen. Het tussengordijn is oranje. Ik heb deze gevonden in Mayenne (Frankrijk)
Gekocht van de eerste eigenaar. De eigenaar van deze Rapido heeft zelf ook in de fabriek gewerkt als (wat ik begreep uit zijn woorden) manusje van alles. Hij is helemaal origineel maar er ontbreek nog wel het een en ander. Het opstapje is er niet meer. Deze zijn ze kwijtgeraakt in de pyreneeën. Een fornuisje en een koelkastje voor in de disselbak staan ook op mijn lijstje. De disselbak is wel wat gedeukt maar word helemaal gerestaureerd. Het lampje was kapot maar daar heb ik wel al een andere voor. Ga het lampje wel maken en word boven de keuken gemonteerd. En natuurlijk een luifel. Ik vind dat een luifel de Rapido zeker zal sieren. Dan zijn er nog wat kleine dingen die even gerepareerd mogen worden. De vorige eigenaar heeft alle tijd genomen om alles uit te leggen. Helaas is mijn Frans niet zo heel goed. Mijn man en ik hebben hem binnen 10 minuten opgezet. Dit met dank aan een goed uitleg
Ben ook in het bezit van een constructam comet en een coral. De coral word door mijn dochter gebruikt. En dan is er nog de T3.
Deze gaat altijd mee en trekt de Rapido en de Comet.
Tijdens het ophalen hebben we een nachtje op een camping gestaan en lekker geslapen in de Rapido. Ook al is deze kleiner dan de Comet, toch is er meer loopruimte. Afgelopen weekend hadden we een retro treffen met vrienden. Nu weten we ook dat hij goed tegen regen en wind kan.
Ik ben heel erg blij met deze mooie Rapido. Natuurlijk heb ik nog niet veel ervaring met de Rapido, dus als iemand tips heeft, deze zijn altijd welkom.