|
Het is 01 nov 2024, 11:31
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
paul
|
mijn naam is:
Paul van Berkum. Sinds 5 jaar in het bezit van een export klapcaravan. In de afgelopen jaren heb ik de site enkele malen bezocht. Wat erg leerzaam is zijn de foto's van andere kampeerders. Het blijft een sport om efficient in- en uit te pakken en voldoende comfort tijdens het camperen te realiseren. Ervaringen van anderen helpen je hierbij. Onze export is voorzien van luifel en voortent en de caravan zelf heeft een standkachel. We kamperen met het hele gezin; 4 kinderen, mijn vrouw en ik. Ik heb tijdens de laatste vakantie wat foto's gemaakt van onze inrichting. Ik ga deze met jullie delen in een ander forum item. Bedankt voor de inspiratie en verhalen en wellicht kom ik kijken in Kessel (caravan al weer in winterstalling).
groet,
Paul
|
20 aug 2011, 22:25 |
|
|
niek warmoltz
Geregistreerd op: 24 maart 2009, 07:42 Berichten: 300 Woonplaats: Zutphen
|
Re: mijn naam is:
Hoi Paul,
Bedankt voor je inbreng, je heb zelfs deze "ervaren" export kampeerder (14 jaar alweer) weer op een idee gebracht. De hangzak in gardarobe/toiletruimte voor de schoenen gaan wij hoogst waarschijnlijk overnemen. Nu hebben wij de schoenen in zo'n vuilewas ding zitten wat bij jou achter je toilet staat op de foto. Zooitje! Jou idee is veel praktischer! Bedankt voor het idee.
_________________ Groetjes,
Niek Warmoltz (en natuurlijk Karin, Anika en Madelon) Rapido export-matic uit 1981 met veel snufjes, dorema voortent en luifel
|
21 aug 2011, 11:28 |
|
|
chris
Geregistreerd op: 28 maart 2009, 22:49 Berichten: 335 Woonplaats: Haarlem
|
Re: mijn naam is:
Hoi Paul, Fijn dat je uit de coulissen komt. Welkom !
_________________ Van 1988 tot eind 2014 eigenaar van een Rapido Confort uit 1979. Nu een Elddis Odyssey 321. Maar nog steeds Rapido-enthousiasteling ! https://rapido.buzink.nl
|
22 aug 2011, 01:13 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|