|
Het is 02 nov 2024, 07:27
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
mvdkant
|
ook even voorstellen
hoi, wij zijn martin en renate en hebben een dochter van 3
we hebben zondag een rapido confort gekocht via marktplaats ter aanvulling of vervanging van een vouwwagen. het is een mooie caravan in zeer goede staat uit 1979 met een in zeer goede staat verkerende bruine voortent. hier moeten wel nieuwe banden onder en ook de reminrichting moet worden nagekeken. ook het dekzeil is versleten maar dan hebben we de klapcaravan ook voor erg weinig geld (zo blijkt achteraf) gekocht.
we hopen met de klapcaravan veel plezier te hebben en hebben al een vakantie in duitsland geboekt. stomtoevallig hebben we een camping geboekt waar de duitse rapidoclub in dezelfde periode hun wagens opzetten hier kwam ik bij toeval vanavond achter. dus heb gelijk een klapmeeting te pakken met allemaal duitsers!
het kamperen is ons niet vreemd en we zijn al wat jaren op de camping te vinden. eerst in een stacaravan, toen een vouwwagen en nu dus een rapido
|
04 apr 2012, 21:52 |
|
|
mvdkant
|
Re: ook even voorstellen
|
04 apr 2012, 21:59 |
|
|
niek warmoltz
Geregistreerd op: 24 maart 2009, 07:42 Berichten: 300 Woonplaats: Zutphen
|
Hallo familie vd Kant, Welkom op dit forum, ik hoop dat jullie veel plezier van zullen hebben en op al jullie vragen antwoord zullen krijgen. Ook al lid geworden van deze club? Ik hoop dat jullie ook een keer naar een kampeerweekend van deze club komen. Er is nog plek vrij voor het hemelvaart weekend! Veel kampeerplezier gewenst met jullie confort.
_________________ Groetjes,
Niek Warmoltz (en natuurlijk Karin, Anika en Madelon) Rapido export-matic uit 1981 met veel snufjes, dorema voortent en luifel
|
05 apr 2012, 06:44 |
|
|
Wolf
|
Welkom, als je toch de remmen mote controleren, doe dit dan ook even met de wiellagers dan zijn de belangrijkste onderdelen van je "rijtuig" in orde. Bedoel je die Duitse club of is er ook een Nederlandse?
_________________ - Rapido Golf 380 van 1993: - Pedal Power Deep Detachable: - Lowa bottinnen.
|
05 apr 2012, 11:42 |
|
|
mvdkant
|
we zijn nu ook lid geworden van deze rapidoclub
helaas kan ik mij niet aanmelden voor de rapidoclubmeeting met hemelvaart want dan staan we op de camping met de vouwwagenclub. (ik heb ook een vouwwagen staan naast de rapido) misschien komen we met het najaarsweekend.
bij toeval staan we dus op een camping in duitsland waar de duitse rapidoclub tegelijkertijd hun samenkomst heeft. ze staan met zijn allen aan de andere kant van het wc huis. zal hier wat foto's van schieten als we daar zijn. de duitse club is volgens mij een stuk kleiner dan deze club
|
05 apr 2012, 18:56 |
|
|
niek warmoltz
Geregistreerd op: 24 maart 2009, 07:42 Berichten: 300 Woonplaats: Zutphen
|
Je hebt het erover dat je met hemelvaart op dezelfde camping staat als de Duitse rapidoclub. Op welke camping is dat? Wij (de nederlandse club) staan ook in Duitsland op camping Wilsumerberge ik Wilsum. Nou wil het toeval toch niet dat.......... Ben benieuwd naar je antwoord!
_________________ Groetjes,
Niek Warmoltz (en natuurlijk Karin, Anika en Madelon) Rapido export-matic uit 1981 met veel snufjes, dorema voortent en luifel
|
08 apr 2012, 10:15 |
|
|
mvdkant
|
hoi niek,
ik dacht de camping geboekt te hebben waar de rapidoclub staat maar kom er achter dat de camping waar ze staan een paar kilometer verderop ligt. handig, 1 eigenaar met dezelfde website. we staan helaas dus op een andere camping. beide website's zijn identiek aan elkaar, ook het boekingsformulier. maar we willen evt toch even gaan kijken bij de duitse rapidoclub. de duitse rapidoclub staat op camping biggesee 4 jahreszeiten en wij staan op biggesee-waldenburg van 22 tot 24 juni deze campings liggen tussen olpe en attendorn in het sauerland
|
09 apr 2012, 13:06 |
|
|
mvdkant
|
we hebben de rapido opgezet op de camping. lekker vakantie t/m 20 mei volgende maand 2 weken duitsland hier een foto van ons stekkie
|
13 mei 2012, 22:13 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|