|
Het is 15 nov 2024, 03:33
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
Nogmaals stroomaansluiting onder de confort van 1981
Auteur |
Bericht |
inge
|
Nogmaals stroomaansluiting onder de confort van 1981
Hallo allemaal,
ik had heel braaf gelezen dat er voor deze aansluiting een verloopstekker te vinden zou zijn. Nu ben ik naar Obelink geweest, echt wel een grote zaak, maar geen verloop te vinden. Heeft iemand voor mij een adres waar ik dit wel kan krijgen. Hoop op een spoedige reaktie.
|
27 jun 2010, 18:40 |
|
|
Daan
|
Re: Nogmaals stroomaansluiting onder de confort van 1981
Als je de originele strromaansluiting onder de caravan bedoeld, dan zou ik die gewoon vervangen door een moderne. Dan heb je ook geen verloop nodig. Als je de stekker van de originele nog hebt, kan je daar een standaard euro-stekker op aansluiten. Als je de originele aansluiting wilt behouden en geen passende stekker hebt, wordt het lastig. Ik heb 3 weken gezocht naar een passend verloopje, maar heb die niet kunnen vinden. Mede daarom en uit veiligheidsoogpunt, heb ik de complete aansluiting vervangen.
|
27 jun 2010, 21:58 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|