|
Het is 15 nov 2024, 14:07
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
isini
|
Fietsenrek
Beste,
Sinds juni ben ook ik een fiere Rapido confort bezitter. Nu vind ik een fietsenrek op deze caravan toch redelijk noodzakelijk. Zelf ben ik echter geen lasser en ben ik zeker niet technisch genoeg om zoiets zelf te produceren. Mijn zoektocht naar de juiste man heeft reeds wat voeten in de aarde gehad. Van de 15 man die ik heb aangesproken waren er 2 die de job wel wilden uitvoeren. De ene heeft last minute laten weten dat hij er toch niet aan kon beginnen, wegens te veel werk om te produceren en de andere heeft me laten weten dat de vooropgestelde opleveringsdatum toch niet zo haalbaar bleek te zijn, dan dat hij oorspronkelijk dacht. Lees ik ben nog steeds op zoek, maar de datum van mijn vakantie begint nu wel zeer dichtbij te komen. Ik vertrek nl. op 16 augustus naar de Dordogne en ik zou tegen dan toch graag mijn fiets kunnen meenemen. Vandaar dat ik mij even naar jullie wend.
Kent er iemand, of is er iemand op dit forum die tegen dan zo'n fietsenrek voor mij in elkaar kan steken. Ik ben zelf van Belgiƫ, maar een verre verplaatsing heb ik er gerust voor over.
Laat maar iets weten en alvast bedankt,
Tim
|
29 jul 2010, 23:41 |
|
|
niek warmoltz
Geregistreerd op: 24 maart 2009, 07:42 Berichten: 300 Woonplaats: Zutphen
|
Re: Fietsenrek
Beste Tim,
Ik kan helaas geen fietsenrek voor je fabriceren en weet zo ook niemand voor je, maar ik heb wel een tijdelijk alternatief voor je om de fietsen mee te nemen.
Voordat ik het fietsenrek had, legden wij de fiets(en) plat op de caravan en maakten die met spanbanden vast, dit werkte prima. Je zou eventueel, om schade aan het dekzeil te voorkomen wat schuimrubber tussen de fietsen en het dekzeil kunnen leggen.
Ik hoop dat je hier wat mee kan!
Groetjes en een fijne vakantie toegewenst,
Niek Warmoltz
_________________ Groetjes,
Niek Warmoltz (en natuurlijk Karin, Anika en Madelon) Rapido export-matic uit 1981 met veel snufjes, dorema voortent en luifel
|
31 jul 2010, 10:11 |
|
|
wim
|
Hallo, Heb je geen foto van hoe je fietsenrek is gemaakt? Vooral hoe en waar je het rek op de rapido bevestigt interesseert me... Groetjes!
|
11 aug 2010, 12:49 |
|
|
niek warmoltz
Geregistreerd op: 24 maart 2009, 07:42 Berichten: 300 Woonplaats: Zutphen
|
Wim, Log eens in op het ledendeel, daar kan je een pdf downloaden met de bouwtekeningen van het fietsenrek. Voor foto's ga naar: http://www.warmoltz.nlGa daar naar foto's, dan naar rapido.
_________________ Groetjes,
Niek Warmoltz (en natuurlijk Karin, Anika en Madelon) Rapido export-matic uit 1981 met veel snufjes, dorema voortent en luifel
|
11 aug 2010, 14:58 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|