Het is 14 nov 2024, 18:15

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
waterpomp 
Auteur Bericht

Bericht Re: waterpomp
aa fijn alleen lijkt mij dit wat te ingewikkeld voor mij:) als je miss is een foto kan tone of ik weet niet misschien is het helemaal niet ingewikkeld :)

11 apr 2010, 10:55
Profiel E-mail

Een foto zal niet lukken want de klapkar staat weer ingeklapt naast het huis, bovendien zegt een foto in dit geval niet veel denk ik.
Ik zal proberen e.e.a te omschrijven.
Een waterpompje heeft meestal een blauwe en een bruine draad, om het juist te laten werken komt de bruine draad aan de plus van een 12 batterij of accu of voeding.
Zou je de plus en de min aansluiten dan draait de pomp altijd, niet zo handig dus zet je een schakelaar in de bruine of blauwe draad.
Pomp klaar!

Ik heb in het keukenblok aan de linkerkant een drukschakelaartje gemonteerd.
In de bankkast aan de keukenzijde heb ik een 12volt stopcontactje (uit de camping of automateriaalzaak) gemaakt.
De pomp is met slang en draad opgeborgen in het keukenblok en de achter het schuifdeurtje zit op de achterwand een kroonsteentje geschroefd waar de kabel in zit.
De kabel met stekker hoef ik dus alleen maar in het stopcontact te doen.
In de bankkast zit nu de 12 voeding maar dat kan ook een accu of batterij zijn.
Is het zo duidelijk? Zo niet vraag gerust.

Zelf camperen we alweer jaren met een camper met alle luxe aan boord die je maar kunt wensen, maar nu ik aan de klapkar van onze dochter werk vraag ik me stiekem af waarom ik me al die moeite en kosten niet bespaar.
De Rapido heeft eigenlijk alles! :D :D

11 apr 2010, 18:51
Profiel E-mail

oké bedankt! ik kan het is proberen :) het is inderdaad een leuk ding ik heb hem nu gans gerenoveerd binnekort zet ik er foto's van op

11 apr 2010, 19:41
Profiel E-mail
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2