|
Het is 15 nov 2024, 05:55
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
gezocht nieuw steunpoot of suggestie repareren kapotte poot
Auteur |
Bericht |
dirk
|
gezocht nieuw steunpoot of suggestie repareren kapotte poot
Hallo, ik ben van plan om volgende week op vakantie te gaan met mijn gezin. We hebben zoals altijd de Rapido Confort van te voren op gezet, en nu blijkt een van de steunpoten (rechts naast de disselbak) kapot te zijn. Wie heeft een idee?
groeten Dirk
|
12 jul 2010, 18:51 |
|
|
niek warmoltz
Geregistreerd op: 24 maart 2009, 07:42 Berichten: 300 Woonplaats: Zutphen
|
Re: gezocht nieuw steunpoot of suggestie repareren kapotte poot
Ga naar een camping/caravan bedrijf, waarschijnlijk kunnen ze je daar helpen. Ik heb bijvoorbeeld bij Obelink in Winterswijk losse uitdraaipoten gezien die heel erg lijken op wat wij onder onze klappers hebben zitten. Succes ermee!
_________________ Groetjes,
Niek Warmoltz (en natuurlijk Karin, Anika en Madelon) Rapido export-matic uit 1981 met veel snufjes, dorema voortent en luifel
|
13 jul 2010, 08:58 |
|
|
dirk
|
Bedankt Niek,
Daar kan ik wat mee!!! Weet jij trouwens of de poten hetzelfde zijn van de Export? Daar kan ik er namelijk twee van kopen.
|
13 jul 2010, 16:53 |
|
|
Fam. Preuter
Geregistreerd op: 28 maart 2009, 20:34 Berichten: 72 Woonplaats: Eindhoven
|
Dirk,
Daar mag je wel van uit gaan. Er kan wel verschil zitten tussen de poten uit de verschillende bouwjaren. Ik heb hier geen aanwijzingen voor.
_________________ Gerrit Preuter
In bezit van van een Rapido Confort Bezoek ook eens mijn website over mijn tractor
|
13 jul 2010, 22:37 |
|
|
niek warmoltz
Geregistreerd op: 24 maart 2009, 07:42 Berichten: 300 Woonplaats: Zutphen
|
Of er verschil in zit weet ik ook niet, maar is dat belangrijk? Het lijkt me niet, als ze maar hun werk doen: Het ondersteunen van de caravan!
_________________ Groetjes,
Niek Warmoltz (en natuurlijk Karin, Anika en Madelon) Rapido export-matic uit 1981 met veel snufjes, dorema voortent en luifel
|
14 jul 2010, 08:50 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|