|
Het is 15 nov 2024, 12:30
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Bij nieuwe voortent lekt de rail op het aangepaste deel
Auteur |
Bericht |
cvdrijt
Geregistreerd op: 15 okt 2010, 20:01 Berichten: 2 Woonplaats: Nijmegen
|
Bij nieuwe voortent lekt de rail op het aangepaste deel
Hallo allemaal, Ik heb van mijn Rapido de rail aangepast zodat er een standaard voortent in kan. Mooie voortent gekocht (lazio 270) die echt goed past. Echter, bij een flinke regenbui (en die hebben we heel wat gehad afgelopen augustus) lekt de tent precies op de rail in het midden. Oftewel dat stukje waar we hebben moeten slijpen om de tent naar de andere rail te kunnen schuiven. Hebben meer mensen hier last van? Zo ja, heeft er iemand een oplossing daarvoor? Of zetten jullie er gewoon een emmertje onder? Alvast bedankt.
_________________ In bezit van een Rapido Confort uit 1983
|
15 okt 2010, 20:55 |
|
|
gilbert
|
Re: Bij nieuwe voortent lekt de rail op het aangepaste deel
Hallo, heb ik ook wel als het flink regent, en nee ik zet er geen emmertje onder. Er is een andere oplossing, als de caravan open gevouwen staat, plak ik met een stukje tape een stuk zeil net op het midden boven de rail van ongeveer 20cm op lang op een 10 a 15 cm breed, pas daarna schuif ik de tent er door en geen lek meer. Misschien zijn er nog anderen die er iets anders op gevonden hebben , maar bij mij werkt het prima, na de vakantie, haal ik het stuk zeil er weer af en berg het op tot de volgende vakantie. Als tape gebruik ik een stuk super power van pattex. Succes
|
16 okt 2010, 16:35 |
|
|
cvdrijt
Geregistreerd op: 15 okt 2010, 20:01 Berichten: 2 Woonplaats: Nijmegen
|
Re: Bij nieuwe voortent lekt de rail op het aangepaste deel
Dank je wel. Ga ik proberen.
_________________ In bezit van een Rapido Confort uit 1983
|
16 okt 2010, 23:09 |