|
Het is 25 nov 2024, 08:41
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
triker
|
confort
heb nu een confort ,in de confort matic zit een veersysteem wie kan mij vertelen of dit minder zwaar gaat met openklappen groetjes john
|
19 sep 2012, 16:55 |
|
|
niek warmoltz
Geregistreerd op: 24 maart 2009, 07:42 Berichten: 300 Woonplaats: Zutphen
|
Re: confort
Hallo John, Een confort met matic, dus met veren, zal wat makkelijker open klappen dan 1 zonder, daarvoor zitten die veren er juist in. Ik weet niet of het specifiek bij de confort heel veel verschil maakt, bij de export (grootste klapper) maakt het zeker verschil. Ik heb een export met en zonder matic mogen open klappen en ik kan je vertellen dat het met matic een stuk makkelijker is om het deksel over het "dode" punt (daar waar deze even verticaal staat) te krijgen.
_________________ Groetjes,
Niek Warmoltz (en natuurlijk Karin, Anika en Madelon) Rapido export-matic uit 1981 met veel snufjes, dorema voortent en luifel
|
19 sep 2012, 17:25 |
|
|
triker
|
oke bedankt voor de reactie niek
|
20 sep 2012, 07:23 |
|
|
Gigi
|
Hallo, ik heb beide gehad, en ik kan zeggen dat het een groot verschilmaakt, zo wel bij open klappen , maar vooral bij het toe klappen, je heft de opengeklapte helft echt met 1 hand op.
|
20 sep 2012, 18:56 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|