|
Het is 24 nov 2024, 12:25
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
westras
|
koppeling
Wij hebben onze Rapido Confort achter een oldtimer van 1931. Omdat de remvertraging van deze auto slechter is als van een moderne auto remt de Confort niet goed genoeg. Oorzaak, de demper in de koppeling van de Confort is nog prima, maar te goed voor deze oldtimer. Nu is mijn vraag, wie heeft een versleten demper voor mij? Want dan remt de Confort eerder en dat is precies wat ik nodig heb. Tevens heb ik een rubber manchet voor de koppeling nodig. Wie weet waar deze manchet te koop is? Al vast bedankt. Groet, Sybren Westra
|
08 aug 2016, 10:53 |
|
|
Der Klapper
|
Re: koppeling
Lol!
Ik wil wel ruilen met mijn demper, daarvan heb ik juist het vermoeden dat hij te snel gaat remmen (merk het vooral bij achteruit rijden) Nu ben ik wel behoorlijk nieuwsgierig wat er dan voor staat?!
_________________ Rapido Caravanes Type Confort No du Type: 5471 Année 1978 Poids à vide: 375 P.T.A.C. 495
http://www.2cv6.nl/fotos/upload/Files/Rapido
|
09 aug 2016, 21:09 |
|
|
westras
|
Re: koppeling
Dag Der Klapper,
Dat doe ik maar niet, want enkel heb ik de Rapido ook wel eens achter een moderne auto. De Oldtimer is een A-Ford van 1931.
Groet.
|
10 aug 2016, 18:54 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|