Wie kan ons helpen of weet iemand die kan helpen?
Hoi allemaal, een aantal mensen kent ons van de hemelvaart in Wilsum.
Na de verkoop van onze export i.v.m. reuma (fibromyalgie = chronische pijn/reuma in de spieren en pezen ) kwam ik een record tegen.
Alleen is er het volgende probleem met grote gevolgen erbij meegekomen.
De bout die de zwenkarm op zijn plaats houdt en tevens als "draaias" fungeert is afgebroken.
Heeft iemand de bout ergens in een bak met bouten liggen, of weet je iemand die afgeschreven rapido's demonteert?
Dit keer heb ik eindelijk een foto bijgevoegd, want het hoeft niet precies dezelfde bout te zijn.
Als het maar een M8 met verzonken kop is en 10 cm lang.
Er was iemand die reageerde op het eerst geplaatste bericht en aanbod om er naar te kijken, graag ga ik op de aangeboden hulp in.
Als iemand anders wilt helpen of iemand weet in de buurt van Zwijndrecht, dan ga ik daar graag naartoe desnoods.
De Rapido staat nu in de carport en kan daar uitgeklapt worden, dus is er genoeg "werkruimte" zonder de andere mensen te hinderen.
Wie o wie kan ons helpen?
Ben alle bouwmarkten afgeweest en nergens gevonden, nu Hemelvaart wel erg dichtbij komt is het wel spannend aan het worden.
Groetjes van Ronald (tattoo's) Ariane Roan Eliza Roza en Vlek de labrador is er ook nog bij.
Mijn mail is:
schildt1@live.nl(Hopelijk mag ik mijn email plaatsen zodat ik snel contact met iemand kan hebben voor de oplossing voor het Hemelvaart weekend.)