Het is 21 nov 2024, 21:20

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
schoonmaak 
Auteur Bericht

Bericht schoonmaak
ik heb een export uit 76 over genomen, maar hij ziet er niet zo fris uit. nu wil ik hem binnen en buiten schoonmaken, maar met welke middelen kun je dat het beste doen? er zitten beste hardnekkige vlekken op.

ook zou de buiten kant van een nieuwe verf laag voorzien moeten worden...kan dit met houtverf voor buiten of heeft iemand een beter idee???

heeft iemand hier ook roestige poten van de schuifbalken (steun klapgedeelte) en wat heeft ie er aan gedaan?

zou graag nog jaren met deze wagen en de panda op stap gaan, maar dan moet ie wel opgeknapt worden.

08 jul 2012, 14:09
Profiel E-mail

Bericht Re: schoonmaak
binnen schoonmaken kan je met ieder schoonmaak product, ik doe als het te hardnekkig word er zelfs wat bleekwater bij, maar de ontvetting zeep te koop bij wibra (ben even de naam kwijt) doet ook wonderen.
In het verleden heb ik al rapido van onze dochter herschilderd, als ook een zeer oude extensible, en ik gebruik na het mat slissen en ontvetten, een goede primer om een goede hecht laag te bekomen, en daarna een laagje, email (solvent basis)
op de oude extensible waren ook die pootjes beroest, ik heb ze eerst zuiver gemaakt, en daarna een laagje zwarte verf gegeven.
veel pelzier met uw poetsklus aan de rapido.

09 jul 2012, 06:18
Profiel E-mail
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]