|
Het is 21 nov 2024, 22:10
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Leendert Plug
|
Dakgeleiders
Wie heeft ervaring met het bevestigen van de dakgeleiders op het plafond van de vouwcaravans Export, Confort of Record (volgens mij werkt dat bij allemaal hetzelfde). De vorige eigenaar heeft blijkbaar ook al met het probleem geworsteld, maar ze vastgeplakt aan het plafond. Daarvan laten ze nu los. De gaatjes heeft hij dichtgekit. Als ik het goed zie zijn het een soort klinknagels waarmee ze vast moeten zitten (zowel de lange als de korte) maar die techniek kan ik niet toepassen. Ik heb alleen blindklinknagels. Iemand ervaring?
Groet, Leendert Plug
|
03 jul 2009, 13:39 |
|
|
chris
Geregistreerd op: 28 maart 2009, 22:49 Berichten: 335 Woonplaats: Haarlem
|
Re: Dakgeleiders
Hallo Leendert, Bij mij is ooit ook 1 los geraakt, en dat heb ik met klinknagels weer vastgezet. Let op: je moet wel waterdichte klinknagels gebruiken, dus zonder gaatje in het midden. Of het met een waterdichte pop-nagel gaat, weet ik niet. Misschien hele kleine slotbouten? Of maken die alles stuk?
_________________ Van 1988 tot eind 2014 eigenaar van een Rapido Confort uit 1979. Nu een Elddis Odyssey 321. Maar nog steeds Rapido-enthousiasteling ! https://rapido.buzink.nl
|
06 jul 2009, 20:28 |
|
|
h.schellevis
|
Re: Dakgeleiders
Hallo allemaal,
Die zogenaamde klinknagels, die jullie bedoelen, heten holnieten en die moet je monteren met een speciaal stukje gereedschap. Als je niet te ver weg woont (ik zit in ilpendam) kan ik je op een zaterdagmorgen bij ons (Rapidoklapperclub) wel een keer helpen met monteren. Met z'n tweeen is dat zo gebeurt.bel me maar eens op 020-4363342 of 06-34932135
Groet, "Rapido"-Harry
|
08 jul 2009, 08:16 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|