Tafelblad als bedbodem ondersteunen (en andere vragen)
Wij zijn sinds hemelvaart de trotse eigenaar van een prachtige originele Rapido Confort uit 1978. Na een dag werken aan de elektra (was een puinhoop) werkt alles, tot en met de zwenklamp op 12 volt. We zijn helemaal blij en dus gingen we met hemelvaart op pad. Alles super en op een rustig moment ook de voortent eraan gezet en achter de luifel. Ik heb nu een complete set stangen over: is dat om de luifel vrijstaand op te kunnen zetten? meer kan ik er niet van maken...
We hadden alvast een paar praktische aanpassingen gemaakt, maar daar lijkt er nog 1 bij te komen. Het puntgave tafelblad was een beetje doorgezakt en de plint aan de voorkant gedeeltelijk los geraakt. Het blad steunt dan ook maar op 2 regeltjes van 2 cm en is nergens ondersteund. Tenminste... niet bij ons... Doe ik iets fout? Moet er iets onder.
De firma Heineken bood een oplossing (2 kratjes eronder) en nu ga ik er iets van een houten frame onder maken, maar misschien is dat helemaal niet nodig, omdat ik iets fout doe. Dan hoor ik het graag !
Bedankt
Bas
>>> Zo is ie toch op zijn mooist: leeg en kaal met prachtige oranje-bruine bloemenpatroon uit 1978, echt in superstaat !
>>> Ikea hangzak van een paar euro past exact onder de kapstok: ideaal ! 2 gaatjes touwtje buisje eromheen en de zak met klitteband vastzetten.
>>> Al elders gezien de stapelbed stangen zijn niet nodig, maar met een extra plankje levert het de nodige bergruimte op: simpel en plat tijdens vervoer.
>>> Voor de voortent, achter de luifel en dan nog een compleet frame over; zie m staan tegen de voortent: Waar is die voor?