|
Het is 22 nov 2024, 11:34
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
Dichtklappen Hefdak Rapido Club 31
Auteur |
Bericht |
JLourens
|
Dichtklappen Hefdak Rapido Club 31
Rapidoleden,
Wie kan mij vertellen als je het hefdak van een Rapido Club 31 dichtklapt of de gordijnen dan open of dicht moeten zijn in verband met de dikte van de gordijnen, en wie heeft er ervaringen met een serviceluik monteren? Er is een Thetford nummer 5 geprobeerd, maar die was te groot. ( lees te hoog)
Groetjes, Jaap Lourens
|
24 maart 2009, 15:15 |
|
|
huubenmaria
|
Re: Dichtklappen Hefdak Rapido Club 31
Beste familie,
Voor het dichtklappen van het hefdak maakt het niets uit of de gordijnen open of dicht zijn . Maar je kunt ze beter dichttrekken zo blijven de gordijnen beter glad , zeker als de caravan op de winterstalling staat. Wat betreft het serviceluik het volgende ; aan de deurzijde heb ik er een inlaten plaatsen die onder de deksel van de bank bleef. Naderhand heb ik de banken eruit gehaald ( vast bed gemaakt )en heb ik aan de andere zijde een groter serviceluik laten plaatsen.
Suc6 ermee Huub de Haan
|
24 maart 2009, 22:13 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|