Wij zijn familie de Vos uit Harmelen. ons gezin bestaat uit Gerben (36), Ria (35), Annemara (11) en Vlinder (2).sinds 2002 zijn wij in het bezit van een geweldige Holtkamper Rapido Golf 340 uit 1983.
we hebben hem destijds gekocht van een ouder echtpaar (onze achter buren) die hem nieuw had gekocht maar helaas, na jaren veel plezier, niet meer op vakantie konden.. onze Popeye (zo noemen wij onze caravan
) had altijd in een droge ruime garage gestaan en had nagenoeg geen enkele gebruik sporen!!!!
wat waren we trots!! we waren direct verknocht op ons caravanetje... het enige nadeel was dat wij er geen voortent bij hadden... wij wilde heel erg graag een originele voortent hebben, omdat wij een nieuwe voortent afbreuk vinden doen aan deze geweldige "oldtimer". na wat jaren zoeken, oproepen via internet en diverse tussenoplossingen, kregen we ineens bericht via Marktplaats van mensen die een originele voortent van deze caravan in hun bezit hadden en omdat zij niet meer gingen camperen, wilde zij hem graag aan ons verkopen..
we waren de koning te rijk en hebben nog nooit met zoveel plezier van die vakantie genoten.. de eerste keer helemaal "compleet"...nu inmiddels alweer ruim 10 jaar later hebben wij de caravan nog steeds en gaan we er nog altijd met veel plezier mee op vakantie... vorig jaar hebben we op een prachtige camping gestaan midden in het bos, maar dat heeft de tent niet echt goed gedaan...
Ik werd door een kennis gewezen op het bestaan van jullie site en na wat dupe heb ik toch besloten eens te kijken... ik ben niet zo gewend om op deze manier contact te leggen
, en weet ook niet zo goed wat de "spelregels"zijn van een forum dus neem het me niet kwalijk als ik het niet volgens de regels doe
zu iemand mij kunnen vertellen waar ik een oproep kan doen voor onderdelen van onze caravan? o.a. stoffering en voortent/luifels?? alvast hartelijk bedankt!!! mvg Ria de Vos ( super Rapido-Fan
)