Het is 02 nov 2024, 15:24

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Even voorstellen 
Auteur Bericht

Bericht Even voorstellen
Wij zijn familie de Vos uit Harmelen. ons gezin bestaat uit Gerben (36), Ria (35), Annemara (11) en Vlinder (2).sinds 2002 zijn wij in het bezit van een geweldige Holtkamper Rapido Golf 340 uit 1983.
we hebben hem destijds gekocht van een ouder echtpaar (onze achter buren) die hem nieuw had gekocht maar helaas, na jaren veel plezier, niet meer op vakantie konden.. onze Popeye (zo noemen wij onze caravan ;) ) had altijd in een droge ruime garage gestaan en had nagenoeg geen enkele gebruik sporen!!!!
wat waren we trots!! we waren direct verknocht op ons caravanetje... het enige nadeel was dat wij er geen voortent bij hadden... wij wilde heel erg graag een originele voortent hebben, omdat wij een nieuwe voortent afbreuk vinden doen aan deze geweldige "oldtimer". na wat jaren zoeken, oproepen via internet en diverse tussenoplossingen, kregen we ineens bericht via Marktplaats van mensen die een originele voortent van deze caravan in hun bezit hadden en omdat zij niet meer gingen camperen, wilde zij hem graag aan ons verkopen..
we waren de koning te rijk en hebben nog nooit met zoveel plezier van die vakantie genoten.. de eerste keer helemaal "compleet"...nu inmiddels alweer ruim 10 jaar later hebben wij de caravan nog steeds en gaan we er nog altijd met veel plezier mee op vakantie... vorig jaar hebben we op een prachtige camping gestaan midden in het bos, maar dat heeft de tent niet echt goed gedaan...
Ik werd door een kennis gewezen op het bestaan van jullie site en na wat dupe heb ik toch besloten eens te kijken... ik ben niet zo gewend om op deze manier contact te leggen :? , en weet ook niet zo goed wat de "spelregels"zijn van een forum dus neem het me niet kwalijk als ik het niet volgens de regels doe ;)
zu iemand mij kunnen vertellen waar ik een oproep kan doen voor onderdelen van onze caravan? o.a. stoffering en voortent/luifels?? alvast hartelijk bedankt!!! mvg Ria de Vos ( super Rapido-Fan ;) )

16 jul 2012, 15:10
Profiel E-mail

Bericht Re: Even voorstellen
Hallo familie de Vos,
Allereerst van harte welkom op dit forum, ik hoop dat jullie hier je voordeel kunnen doen.
Echt spelregels zijn er niet voor dit forum, je mag alles vragen en overal in mee praten en discusieren.
Natuurlijk blijven we wel gewoon vriendelijk tegen elkaar, een verschil van mening kan natuurlijk altijd.

Mocht je onderdelen nodig hebben, dan is het het makkelijkst om daar een oproep voor te doen via vraag en aanbod.
De knop hiervoor vindt je op de homepagina.

Als je vragen hebt over je rapido, dan kan je die gewoon hier op het forum stellen, er zijn (bijna) altijd wel mensen die een antwoord hebben.
Het is wel handig als je je vraag zet bij de juiste type caravan.

We wensen jullie veel plezier hier op het forum en wie weet komen we jullie ooit tegen op een kampeerweekend van onze club. (Moet je wel even lid worden.... ;) )

Niek Warmoltz (en natuurlijk Karin, Anika en Madelon)
Rapido export-matic uit 1981 met veel snufjes, dorema voortent en luifel

17 jul 2012, 09:44
Profiel E-mail WWW

Hallo, welkom. Wij hebben ook een Rapido Golf (een 380) van 1993 en zijn er ook heel blij mee.
Ik heb er al heel wat aanpassingen aan gedaan.
(spotjes, Eberspacher-verwarming, verlichting buiten, enz)
Je moet wel 1 zaak in 't oog houden: ze zit heel snel met overgewicht.
Bij ons is het gewoon uitgesloten om een voortent als bagage in de caravan mee te nemen want dan zitten we al over het max. gewicht.(zonder andere bagage mee te nemen)

17 jul 2012, 11:46
Profiel E-mail

Hallo Familie Vos

Welkom op ons forum en veel plezier gewenst als jullie vragen hebben gewoon even op het forum kijken waar het onderwerp staat en je vraag stellen. En dan kan ik rustig beloven dat hier een aantal fanatieke volgers gaan proberen om je een oplossing of antwoord op je vraag te bieden.

grt

Paul en Marga Giesen

17 jul 2012, 19:21
Profiel E-mail
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]