|
Het is 22 nov 2024, 00:09
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Problemen met de snappers
Auteur |
Bericht |
shadowgirl
|
Problemen met de snappers
Goedendag beste club leden.
Ik heb een vraag.wij hebben een rapido 31 t bouwjaar 2000.dus nu 15 jaar oud/jong. Er zijn kastjes en laden die dicht gaan met snappers.nu krijg ik daar problemen mee,gaat erg stroef,heb al ingespoten met wd40.is wel wat verbetering in maar niet glatjes.heb nu 6 kg kracht magneten gekocht om die er maar op te zetten,want bij holtkamp kunnen zij mij niet helpen.doe ik daar goed aan of heeft iemand nog een ander idee.al het advies is welkom.
Groetjes astrid
|
04 aug 2015, 21:03 |
|
|
+frits+
|
Re: Problemen met de snappers
Gewoon te koop in de kampeer en caravan shop
Groet Frits
_________________ Rapido 31TDL
|
05 aug 2015, 13:40 |
|
|
Fam. Preuter
Geregistreerd op: 28 maart 2009, 20:34 Berichten: 72 Woonplaats: Eindhoven
|
Re: Problemen met de snappers
Het nadeel van kunststof is dat de weekmakers verdampen en dan het kunststof ruwer wordt of gaat afbrokkelen. Invetten (WD40/vaseline/kaarsvet oid) helpt soms een beetje. Vervangen is vaak de beste oplossing (als het nog te krijgen is). Magneetsluitingen werken minder prettig maar kunnen wel een vervanging zijn. Als ze te sterk zijn, helpt een paar lagen plakband vaak goed.
_________________ Gerrit Preuter
In bezit van van een Rapido Confort Bezoek ook eens mijn website over mijn tractor
|
10 aug 2015, 21:06 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|