|
Het is 15 nov 2024, 14:46
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
corrie
|
schokbrekers
Hallo,
Wij hebben een Rapido Club 30 DL uit 1993 die jaren in een loods heeft gestaan en die we weer willen gaan gebruiken. Nu zijn de meningen verdeeld voor wat betreft de schokbrekers. Die zitten er (op dit moment) niet onder, maar volgens sommigen horen die er wel onder. Wie kan mij verder helpen? Horen die eronder en weet iemand dan wat voor schokbrekers eronder horen en waar ze te koop zijn? Ben benieuwd naar de antwoorden.
Groet Corrie
|
08 jun 2016, 15:19 |
|
|
Wolf
|
Re: schokbrekers
Niet veel reactie tot op heden. Ik kan je ook geen concreet antwoord geven maar: - zijn er bevestigingspunten voor schokdempers op je chassis? - is het een Alko-chassis? zoja, dan kun je bij een Alko-leverancier, mits vermelden van je chassisnr. schokdempers bestellen.
_________________ - Rapido Golf 380 van 1993: - Pedal Power Deep Detachable: - Lowa bottinnen.
|
16 jun 2016, 21:39 |
|
|
LinJa44
|
Re: schokbrekers
Hallo,
Ik ben ff gaan googelen naar de 30dl en daar kwam ik een aantal tegen die schokbrekers hadden. Het kan nooit geen kwaad om deze te monteren, de wegligging wordt aanziendelijk verbeterd. Bij de groote kampeer zaken zijn ze te koop. De kleur van de schokbreker zegt iets over de gewichts klasse meen ik mij te herinderen Ik heb ff onder die van ons gekeken en wij hebben zwarte. 1000kg. Er zijn wel 3gaten in het chassis waar ze gemonteerd kunnen worden.
|
17 jun 2016, 07:16 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|