Hallo,
Ik zal mij eens netjes voorstellen. Ik ben Daan, kom uit de omgeving van Arnhem en ben, naast een vrouw en een zoon, sinds kort ook in het bezit van een Confort-Matic uit 1981, uiteraard met een retro-inrichting! Altijd met een tent op vakantie geweest, maar nu gekozen voor een Rapido, voornamelijk uit praktische overwegingen (maar die zal ik jullie ervaringsdeskundigen niet uit hoeven leggen
). Heb het forum al redelijk doorgenomen en sta versteld van de mogelijkheden.
Nu heb ik wat praktische vraagjes. Omdat de historie van deze caravan mij onbekend is, wil ik hem graag een klein onderhoudsbeurtje geven. Heeft iemand daar een schema voor? Ik ga ervan uit dat de caravan op zijn tijd wel wat smering nodig heeft hier en daar. En ik ben eigenlijk op zoek naar een losse disselbak en verlichtings-kapjes. Disselbak ontbreekt op de onze en 2 van de licht-kappen zijn beschadigd (1 x voor en 1 x achter). Kan iemand mij vertellen of deze onderdelen te verkrijgen zijn 2ehands? Ook moet er nog een mist/achterlicht op gemonteerd worden, dit zal wel een losse unit moeten worden of is hier iets anders op te vinden?