Het is 15 nov 2024, 18:22

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
ook ik wil mij even voorstellen 
Auteur Bericht

Bericht ook ik wil mij even voorstellen
Hallo ik ben Gilbert, woonachtig te Belgie ergens in de voorkempen, ik ben in het bezit van een rapido confort, ( De tweede)
wij zijn net terug van een mooie reis naar Hongarije, spijtig was onze thuiskomst iets minder. Niet dat er iets met de rapido mis ging, nee. Wij hebben een kleinere wagen nl fiat gp en het confort is op langere afstand een beetje te min voor onze ouderdom denk ik, zo doende hield mijn vrouw er een mooi siatic aan over, mede veroorzaakt door twee ernia's in de rug, ze is voledig imobiel en ligt te bed. Ondanks dat hebben wij met de rapido een zeer mooi verlof beleefd.
Wij zijn respectievelijk 55 en 54. U ziet ook tussen haakjes Tweede, het zit nl zo dat wij een paar jaar geleden ook al lid waren in deze club, en toen ook een confort hadden, toen geen matic, en deze wegens domme ideeen van de hand hadden gedaan, maar daar zeer snel spijt van kregen, en dus nu maar weer een andere gekocht hebben. Ik moet wel vermelden dat de matic een heel stuk makkelijker vouwt dan de gewone confort. Wij hebben er wel een nieuwe starcamp voortent bij gekocht en deze past heel strak.
Groetjes Gilbert

30 aug 2010, 19:07
Profiel E-mail

Bericht Re: ook ik wil mij even voorstellen
Hallo Gilbert,
Welkom bij de club. Je bent niet de eerste die spijt heeft van het weg doen van zijn rapido hoor. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je Rapido2.
Dat van je vrouw is een stuk minder leuk. Ik hoop dat de weer snel mobiel wordt.
Groetjes, Chris

30 aug 2010, 20:37
Profiel E-mail WWW

Bericht Re: ook ik wil mij even voorstellen
Hoi Gilbert,

Ook van mij welkom terug bij de club, dat je het nu maar een stuk langer vol mag houden!
Beterschap aan je vrouw gewenst.

Niek Warmoltz (en natuurlijk Karin, Anika en Madelon)
Rapido export-matic uit 1981 met veel snufjes, dorema voortent en luifel

31 aug 2010, 11:19
Profiel E-mail WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]